به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ و به نقل از خبرگزاری تسنیم لرستان ، دکتر سعید شاکرمی، مدیر شعبه لرستان آتیهسازان حافظ در نشست با اصحاب رسانه با تشریح عملکرد یکساله بیمه آتیهسازان حافظ لرستان اظهار داشت: این شرکت با ارائه خدمات بیمه تکمیلی به قشر وسیعی از بازنشستگان و بیمهشدگان آسیبپذیر، تلاش کرده است دغدغههای درمانی آنان را کاهش دهد. به گفته شاکرمی، بیش از 290 مرکز درمانی طرف قرارداد در استان فعال هستند و حدود 150 هزار بیمهشده از خدمات این مراکز بهرهمند میشوند.
مدیر بیمه آتیهسازان حافظ لرستان با اشاره به توسعه خدمات برخط گفت: «در سالهای اخیر، فرآیندهای ارسال مدارک، دریافت خدمات درمانی و نسخهنویسی الکترونیک بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام میشود که این امر رضایتمندی بیش از 80 درصد بیمهشدگان را به دنبال داشته است.
وی از شفافسازی در تعامل با بیمهشدگان و مراکز درمانی خبر داد و افزود: تمامی مراحل رسیدگی به اسناد و پرداخت مطالبات بهصورت آنلاین قابل پیگیری است که این امر، تعامل سازندهای میان طرفین ایجاد کرده است.
شاکرمی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریمها و مشکلات تأمین تجهیزات و دارو، گفت: «علیرغم تاخیر برخی بیمهگذاران در پرداخت مطالبات، خدمات بیمه تکمیلی بدون وقفه و با کیفیت مناسب به بیمهشدگان ارائه شده است.»
وی در پایان خاطرنشان کرد: بستههای بیمه تکمیلی متنوعی متناسب با توان مالی بیمهگذاران ارائه میشود و در عمده قراردادها، حداکثر طی پنج روز کاری پس از تکمیل مدارک، خسارت بیمهای پرداخت میشود.
ارسال دیدگاه :